Friday, October 7, 2011

Gara2 sakit peRut..

uhuhu alhamdulillah arini sy sihat sepenuhnya.. hehehe bukan sakit kuat sgt pn.... tp bole tahan jugak lee sakitnyee tue.. (org jarang sakit mmg gitu manja lebeh) hehheh maybe sakit yg berlarutan... memula ari sabtu lps my father in law buat open house so mmg letih gile laa.. sbb aku dgn mertua tiri aku je yg prepare dr pukul 6pg pai laa pkul 10pg uhuhuh sgt2 letih xde laa byk menu sbb pakai catering je tp ada menu tambahan n ada buat breakfast utk warga emas (kawan2 senam bpak mtua ku) adik2 yg lain dtg dlm pkul 10lbh gitu lee... hurmm ok so kiranya aku mlantak lee 1ari tuh n aku pn lewat makan aritu pastu makan xhengat.. so mlm tu aku sakit perut cirit birit.. adoii yg pelik aku sorg kena laki aku rileks jew.. ah sudah mesti ada somtin nih uhuhuh... hurmm so ahad tu kurang sikit laa kena jaga makan tue.. so isnin pn xde pape so aku assume dh ok lee mana tau selasa aku kena sakit perut tahap gaban mnarik2.. aku suspek tu gastrik lee pagi ok lg.. msk thari uhuhu bdn dh seram sejuk dh then aku tido (biar lega) dr pkul 1-pkul3 aku tido uhuhuhu bgn kepala lak sakit gile mcm berat jee nk solat pn rasa mak aiii kl bole xmo rukuk n sujud xtahan... tp kuatkn jugak lee mlm tue aku lenjan laa alucid bg angin kuar.. n mlm tu aku g beli air yogurt 2botl ehehehh... so ke esokkn nya aku xbekfast heavy2 aku makan roti telor jee n minum air yougrt 1ari 1botl.. hehhe (ngada2) nk bg baik perut tau... nextnya pn aku makan jaga xde pedas2 n aku minum air putih n yougrt jugak.. dh 1ari minum air yougrt (sori i demand ok) heehhe mlm td g beli lg air yougrt kt tesco nilai tp amik myfeveret hehhe LiteYo stobeli hikhikhik heehhe alhamdulillah baik sudah perut ku ini...


my feveret nih.. hehhehe seksi lg tau.. ^,^

No comments:

Post a Comment