Sunday, October 9, 2011

clOuD 9

aku beli benda alah nie masa ke Tesco aritu sbb nk beli makann kucin kihkihkih w/pn aku xmbela kucing tp aku still mberi makan kt kucin2 jiran2 aku uhuhuhu nnt bila2 free aku upload pic kucin2 tue ehh ada many2 kucing kt umah aku tu yg nyata bukan aku tuannya... uhuhuhuhu tp takpe laa org kata kl kita beri benda idup makan n minum dia akan berdoakn benda yg baik utk kita kan insyAllah alhamdulillah kl betul begitu... hihihi tp cat2 sekalian jgn makan my Guppy ok.. itu utk hiasan bukn utk makanan.. kihkihkihkih ada faham??? ok kita bewrbalik kt citer asal psl cekelat ClOUD 9 ku ini.... acctually aku cari cloud 9 biasa jee tp xde.. dlm cari punya cari tjumpa laa cloud 9 yg nie lak... hurmm mcm sedap jee so aku pn sambar lee 1 pack hihihi... aku nie mmg hantu cekelat.. so xyah tanya lee nape aku beli byk.. masa nk g umrah dulu pn aku balun snicker 2pack besar... blm lg kit katnyaa.. ahahhaha teruk betuii... meh sini aku show cekelat cloud 9 perisa mint...


yummy2 hihihi mari2 sapa nk... sblm tinggal plastik jee :P

No comments:

Post a Comment