Monday, October 24, 2011

miss this mOment

Akhir2 nie aku rasa winduw sgt dgn keindahan cameron highland... last pegi awal thn 2010 kira lama gak lee tue kan huhuhuh aku suka mOment aku pegi masa 2009 sbb aku pergi hanya berdua shj dgn my sweet hubby hihihi tp time tu pn dh kali ke2 pegi sana.. tp pegi time 2009 lg seronok sbb kami ambik short treking package so dpt lee msuk utan sejap.. n yg mebuatkn lg best sbb time tu bulan 11-12 time hujan.. so kat sana berkabus n sejuk sekali... compare masa memula pegi tue panas uhuhuhu kali ke3 pegi dgn in law famili so terhad lee... kl kami berdua open jee bole buat n makan ikut suka n yg paling penting no time ehheheh.. jom kita flash back kenangan thn 2009 ke cameron...




















tiap kali pg sana mesti nk masuk rose valley hihii 1ari nnt aku pn nk tanam rose byk2 mcm nie lew... gerammmm jee tgk...

No comments:

Post a Comment