Wednesday, October 12, 2011

PuDinG Trifl3 LaGi..

hihihi disebabkn xdpt makan puas2 puding yg ari tu aku buat so mlm td aku g beli brg2 nk buat puding trifle nie.. n td pagi aku pn membuatnyaa lg... hehehhe skema gi tu ayat mu itu hahhahaha... tgh ari td after teman my hubby g renew roadtax singgah sejap g beli nasi kukus feveret my hubby dia bukan suka nasinyee tp dia gile dgn ayam berempahnyee... dia kata sedap... hurmm kl bole dia asik nk suruh aku buat ayam rempah ari2 adusss mau muntah aku makan nnt... tOlOng lee en suami jgn suruh sy masak benda yg sama slalu ok... tp kl sy masak makanan yg sy tgh addict nie bole takpee hihihihi sbb sy yg masak ahhahahha... alo acctually puding nie pn kesukaan hubby ku juga... hehheeh puding yg ari tu buat dh kena blasah dgn my father so yg nie sy buat khas utk perut kami.. hihihi tp bukan lee sy mkn sesorg jee sy hulur2 jugak kt jiran sblh nie bg rasa2 hihihih....



kali nie guna mangkuk nie.. mangkuk lg 1 dh bg kt jiran sblh xde dlm pic nie hihihi...


hihihi yg nie aku letak dlm mangkuk kecik khas utk aku sahaja... ihihihi sori hubby kita makan dulu... :P

No comments:

Post a Comment