Wednesday, November 23, 2011

liGht purple rOse

atas permintaan seorang teman Fb aku pun mengukur sekali saiz bunga baru aku nie.. heheh dia suka dgn kaler bunga nie.. sbb nmpk unik.. aku pn suka kaler dia mcm kaler sabun n mcm xreal jee hihihi aku suka yg ganjil2 niee lain dr yg lain i like3x it.. hikhikhik.. actually bunga nie belum kembang sepenuhnyaa.. owh yee hari nie baru teringat nk menghidu haruman bunga nie.. hurmmmmm.. ada bau laa soft jee baunyaa mcm se soft kalernye juga... tp geng2 MRS kata bunga jenis nie xde bau.. huhu maybe bila kembang full dia dah hilang bau kot.. hikhikhik


nie gambar original tau xde edit2 tp nmpk mcm kabur mcm misty2 sikit kan huhuhu xtau laa nape ke h/p aku de problem.. tp rasanya gambar2 yg lain sume clear jee.. lg pun aku snap gambar nie pukul 8pg hihihih...



x kecik sgt laa just nice saiz dia.. 2.5"

2 comments:

  1. orait siti..got it.cari utk i 1 ye...

    ReplyDelete
  2. i pegi pasar semalam tp org jual bunga tue xde.. takpe laa weekend nie i pegi ekspo flora harap2 jumpa ye..

    ReplyDelete