Monday, November 21, 2011

B3auty Of the GarD3n

Dengan penuh kesabaran aku menunggu untuk memeriahkn lagi little garden aku tuh... huhuhu tp dlm pada sabar2 akhirnyaa xsabar2 gak.. tu yg dok tempek pic nie jugak... kalau ikutkn ati nk tunggu sampai sume bunga2 kt garden aku nie berbunga serentak.. n byk2 sihat2 baru aku nktempek pic kat sini.. tp dh aku nie ada sifat buruk iaitu xsabar n gelOjoh kuikuikui hanya en suami ku yg lebih tahu lalalalaa... takpe laa nie pn ok gak kan kalau dok tempek.. buat penaik semangat utk mOre beautiful, more colourfull, more flOwer n byk mOre lg lah... hurmmm buat masa nie nie jee yg blOOm kat taman kecil ku nie.. yg memeriahkn lg little paradise aku nie.. nnt bila sume bunga2 dh blOOm dgn cantikknyaa aku cer tempek lg pic yg lawo2 ok...


walaupun xbanyak tp cukup membahagiakn hati ku... kalau sesaper ada bunga yg cun2 leh lee share2 ngn aku eh... (^,^)v

No comments:

Post a Comment