Thursday, November 3, 2011

tin tin rOse delivery

Arinie baru sampai rOse yg aku order dr kenalan dekat fb.. kl korang nk order rose bole lee tgk fb dia dkt mami yawinscha mesti korang akan geram tgk rOse2 depa sume.. mmg cun gilee n can make u crazyyyy i like it... ^o^ nie aku citer pasal pokok rose tau bukan rose jambak2 mcm valentine day tue... xmain lee yg tue aku xmo... aku nk yg ada dlm pasu hehhheeh.. baru bole idup selamanyaa heehhehe.. kl tangan sejuk panjang lee hayatnyaa kl xhuhuhu ke syurga laa dia... hehhehe... n petang td gak dgn pantasnyaa aku menanam kat pasu n tanah huhuhu aku nk dia cepat membesar xsabar nk jd mcm GarDen they all i jeles ok!!... owh yee aku ada order rOse n frangipani juga tp dgn kak aisya fb dia exoticmatahari dia pn tokeh nurseri jugak... tp yg tue aku lom dpt lg aku dok suruh kakak tue jaga bg gumuk dulu hehehehe.. :P kalau turun KL jgn lupa order sy yee kak... dh termimpi2 jew nih...


yg 1st dr kiri tue namanya carefree beauty, 2nd lacy lily, 3rd Angle face angle face tue kaler pepel kau.. suka2 harap2 dia mbesar dgn baik jgn tak tau rose2 nie sume ada nama msg2 aku memula pn xtau tp lps join malaysian rose society baru tau yg rose2 nie ada id huhuhu...

No comments:

Post a Comment