Sunday, November 13, 2011

aiDilaDha

Raya haji kali nie aku beraya kt umah mak aku... tp cuti 3ari so 2ari kt umah mak aku then yg lg 1ari g umah mtua aku... disebabkn raya puasa aritu dh raya umah mtua aku dulu so raya aji g umah mak aku lak... so di pagi2 raya nie menu simple n ringkas jee yg mampu aku buat utk my hubby n famili aku.. ekekke bunyi mcm aku yg masak sume jee heheheh ok pee aku masak rendang n sedia bahan utk masak kuah kacang... aku suka kuah kacang mak aku jd sbb tu aku xmo masak kuah kacang sndri hehehhehe.... tp mlm tu sempat lg aku n mak aku buat desert tp dh kena blasah awal2 xsempat utk makan ari raya hahhaha.. aku buat trifle kesukaan bapak aku... n mak aku buat kek gula hangus @ kek sarang semut.... simple2 pn siap ada desert lg tue... tp xsempat snap pic desert laa dh abis.. asik dok bukak peti sejuk jee adik2 aku tu... xmnyabo2





hehehhe ala kadar jee menu kitaorg nih...

No comments:

Post a Comment