Monday, December 26, 2011

remBatan terBaru (^_~)v

smlm (ahad) aku g pusat zakat di klang, jd sempat lee memanjangkn kaki ke sg buloh hehhhe weken yg mennyeronokkn sbb aku bukan hanya dapat mencuci mata bak kan dapat merembat rose2 di sg buloh n bandar baru bangi :) sangat2 seronok n teruja bila sampai di sg buloh tp yg xbestnyaa ialah rose2 yg byk pilihan so SAD huhuhu tp dlm pada xbyk pilihan akhirnya aku berjaya merembat beberapa jenis rose buat penambahan koleksi rose2 ku hehhehehe suke2 :) tp lepas beli n blaa aku trus ke puchong utk tinted kete so 1ari suntuk aku berjln n mlm pulak smpat pg alamanda putrajaya hahahha lenguh2 kaki xbb byk bjln... tp xcukup dgn ahad aku sambung panjang kaki ku ke PD utk berkubang heheh lama dah xbuat aktiviti tuh bila on d way balik aku siap demand kat en suami singgah kedai RM2 heheh apalg yg aku bole cari kat situ heheh pasu2 plastik utk bunga rose aku yg baru ku beli smlm laa tp xcukup dgn tu perjalann diteruskn ke Bandar baru bangi utk merembat rose sbnrnya nk cari rose utk kenalan ku tp akhirnya aku rembat rose utk diriku jer sbb rose yg dipesan xde stok so tunggu another week laa ye.. insyaallah


yg hasil rembatan di sungai buloh nurseries hehhehe xbyk mana pun aku punya actually 3 jer tp dah en hubby minat lak dgn pink kecik yg byk buds tuh heheh aku pun suka sbnrnya lalalalla


yg nie double delight (kalau xsilap laa) rege rm16 jer pastu dpt diskaun rm1 jd rm15 laa ok pee dah dlm pasu cantik so xpayah aku susah2 nk re-pot


yg nie sakura hehehhe dpt climber rose lg yg nie rm25 jer w/pn daun xcantik sgt sbb kurang pnjagaan taukeh nursery tu busy jd daun agak terencat.. tp batang sume sihat walfiat hehehe


yg pulak damask rose akhirnyaa setelah pusing2 kat sg buloh xjumpa2 mana tau mmg rezeki aku maka berakhir la penantian bila dpt jumpa damask kat bangi nie heheheh pokok besar giler tinggi 5-6kaki tp rege rm25 siap pasu besar saiz 2 lg gegeggege :) tunggu aku pulihkn laa rose nie yee baru aku post new pic hehehe

No comments:

Post a Comment