Friday, December 23, 2011

fOrever rain rOse

setelah sekian lama aku mnyepikn diri (cewahhh mcm lama sgt) bukan sebab ketandusan idea tp sbb aku malas nk mengHAPTADE belog alahaiii rasa nak upload pic pastu post jer xyah sbrg ulasan hehehhe tp xbest gak kalau tak membebel 1hari nih hahahhah sbenarnya xde laa busy tp skrg kan musin hujan so aku busan n malas jer asik tmenung dok pikir bila laa musim ujan ni nk berakhir sbb aku sedih tgk rose2 aku yg smakin mengurus... sakit ati aku tgk kamu huhuhu... tp kali ni aku nk post rose yg dah aku beli beberapa week lepas.. masa memula beli mmg dah ada bud tp belum kembang so nie baru dia kembang aku ada tanya2 gak kat sifu2 MRS apa nama tp stakat nie depa just ckp suspect dikenali sbg FOREVER RAIN hurmm xdpt dipastikn lg kebenarannya tp apa2 pun rose ni mmg sedap baunyaa wangiiiiiiiiiiiiii n cantik :) suke2...






No comments:

Post a Comment