Thursday, December 29, 2011

lOtus ku masuk majalah LAMAN (^_~)v

setiap 2bulan sekali mesti akan ku terjah setiap kedai buku utk mnengok majalah LAMAN impiana sudah berada di pasaran ke belum.. huhuhu dan bulan nie aku sgt2 teruja nk mbeli majalah tu seperti biasa.. td g bank sempat g jenguk kedai runcit india kat banting tuh.. sbb kedai dia biasanya ada jual majalah tu.. dn akhirnyaaa penantian ku berakhir heheh dah ada pun kat pasaran... :) suke2 so aku grab n trus balik.. tp xsempat sampai umah aku dh selak2 majalah tu sbb aku ada menyertai peraduan bunga bunga kita di LAMAN fb.. hanya send seberapa byk gambar then LAMAN sndri akan tapis n select gambar tue.. jeng jeng jeng adakah gambar2 yg dah aku send terpilih????? jawapannya cer scroll kat kebwh hehhehehe...

tadaaaaa hehhehe dlm byk2 gambar lOtus ksygn ku ini yg berjaya menambat hati LAMAN huhuhu alhamdulillah seronok rasa, segala penat lelah mnanam pun terbayar hehehhe suke10x actually aku ada hantar byk gambar tp ini yg terpilih... harap2 ada lg wajah2 bungaku dikeluaran akan dtg :)

antara gambar2 lain yg terpilih, laman memuatkn 13gambar utk setiap edisi bermula dgn edisi ke36 nie....


close-up sikit hehhehe


yg nie antara ahli2 MRS

No comments:

Post a Comment