Tuesday, September 27, 2011

Rabbit sesat

aritu ada sekor rabit sesat kat umah aku.. aku takut dgn rabit sbnrnya sbb pengaruh citer bugs bunny yg suka makan carrot kan gigi dia besar n tajam so aku bygkn kl aku pegang rabit nie nnt dia ratah jari aku wahahahhaah sungguh childish aku ini.. hahahha so aku pn tengok jee rabit tue.. then aku kejar dia lari.. so aku ingat dia xdtg lg lee uhuhuhu so upset sbb teringin nk pegang... then pepagi esoknnya after my hubby pegi keje aku tnmpk lee benda bulat gerak2 celah2 pokok... wink (O_<) rabit tue dtg lg hehheeh so apalg amik kesempatan nie g cekup rabit tue... beranikn diri gak memula mmg takut tp bila rabit tue dtg kat kita takkn lee aku nk lariii mcm bebudak pulak gayanyaa.. pastu aku mncangkung lee then rabit tue main pepusing kat kaki aku.. haaa apa lg pucuk dicita ulam mdatang hehehhe macam tetau jee aku nk pegang rabit tuee... hehehehhe...






No comments:

Post a Comment