Tuesday, September 27, 2011

N3w stuff in my hOuse

Show off laa pulak uhuhuhu sbnrnya xde niat pn nk mnunjuk2 just nk share jee.. heheh sy jugak suka tgk kediaman n lanskap yg cantik2 buat idea sndri.. heheh tp kita tak story psl lanskap tp apa yg tbaru yg ada dlm umah saya heheh so hepi bila dapat jam besar... ekkekek sbnrnya bukan jam tp gardening chair set.. hehehe alkisahnya masa kat mekah n madina dulu my hubby nk hadiakn sy jam tangan coz my watch dh ilang masa kete kena umpil dulu.. so dia nk gantikn laa dgn yg baru.. but sy mmg xde rezeki kot kl pakai jam sbb dh 2x ilang jam.. so masa kat mekah n madina tue jln punya jalan xde yg bekenan kat hati.. so xde laa beli jam kat sna lgpn regenya lebih kurang m'sia jew so pndek cite xjd lee beli.. then bila dh balik m'sia tetiba teringat lak kat umah xde kerusi taman so heheheh apa lg mbodek lee so sy tukarkn jam tu kpd kerusi.. heheh n bila request permission accepted jee aku pn redah lee kedai kat banting jew heheh g beli... itu lee kisah jam besar ku ini... hahahahha


nie laa jam besar aku tue hehehhe cantik tak??? tq hubby :)


nie pulak aku beli masa nk order kipas utk mtua aku.. hehheh lgpn lampu car porch umah aku tue dh KO lama dahh.. so lama dah aku angan2kn lampu nie.. mcm bola raga kan gegegegeg...


ni pulak tempayan arwah nenek belah mak aku hehhehe cantikkn aku suka sgt benda2 nie huh sume pngaruh LAMAN IMPIANA lee nie hahahha rasa2nya usia tempayan lama nie dlm 80-90thn. heheheh.. kl bole nk collect lg byk..


antara buku2 yg aku ada.. :)

No comments:

Post a Comment