Wednesday, September 28, 2011

My 1st Vacuum (^_^)v

Tengok tajuk pon dah tau nk cite pasai apee kan ekekekkek hehhhe excited punya pasal so batak lee dok pi habaq aku de vacuum baru heheheh. Al maklum jew laa aku mana de pakai vacuum2 nie.. uhuhuhu sbb dlm kategori barang yg xperlu so aku abaikn laaa heheheh lg pn kat umah aku nie mana de byk brg2 so xde apa sgt lee yg nk di vacuum.. ye laa hubby aku tue ada sinus so aku xleh lee bubuh sebarangan barang kat umah aku.. curtain pn cuma ada kat tingkap n sliding door jew.. lain2 xde ekkekek kurangkn habuk (sbnrnya malas nk basuh byk2 :P) heheheh so umah nmpk mcm plain kosong jerr... takpe laa jimat duit xde laa nk beli langsir beriban2 rege.. aku pakai langsir lak bukan yg nipis2 tp tebal2 sampai gelap umah hehheh almaklum lee my hubby tue spesis VAMPIRE ekekek ada berani???? hahaha... hurmm dah2 dok mbebel byk2 aku nie xsuka nk mbebel pot pet pot pet tp bila dh mnaip tue jari lebih cepat dr otak nie lee jadinyaa hahahhaha... kl bcakap pulak mulut lg laju bcakap dr otak ish2 bahaya tue.. tp mulut ku bukan jenis yg xde insuranss ok.. jom kita tgk mini vacuum ku ini... aku suke vacuum tue sbb kaler dia.. ekekkeke boleh camtu kee... lantak kau laa labuuu... jom2





somel kan heheheheh...

No comments:

Post a Comment