Tuesday, October 9, 2012

roses in Our small garden

halu.. haluuuu... yeeehaaa.... kembali lagi bersama roses oh roses hope u all xbusan tgk blog sy nih hehheh takpe kalau busan halakn cursor ke button x kat hujung sana tu yer... hehehhe....

heheheh sgt2 hepi bila tgk rose2 yg bloom serentak kat baris depan sebelah carporch ni... huhuhu so beautiful syukur alhamdulillah deberi rezeki utk memiliki rose n garden yg serba comel seperti tuannya ekekkeke (mode perasan sudah harap maaf yer) huwaa mmg rasa sgt2 bertuah bila dpt menikmati pemandangan indah dr garden sendiri...

hope entri ini dpt menaikkn semangat kpd rakan2 yg mencintai n mempunyai hobi yg sama dgn sy.. selagi kita berusaha insyaallah kejayaan itu milik kita...

mari kita menghayati keindahan bunga berkembang di waktu pagi...






















2 comments:

  1. ikhlas aku cakap kat ko, aku dengki, cemburu dan mcm2 lagi la sbb garden ko cantikkkk..
    aku tanam bunga ros semua mati..sian aku kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehheh alhamdulillah syukur maybe rezeki aku tanam rose mnjadi.... kalau ko nk bole jer nnt aku ajar slow2 xsusah sbnrnya kalu dh tau caranya... actually rose ni pkk yg perlukn kasih syg... dia nk ari2 kena belek.... :)

      Delete