Wednesday, August 8, 2012

segalanya tentang Rose

assalamualaikum... alhamdulillah di dpt juga sy menjengah blog ni lg... huhuhu kebusyan melanda gara2 nk raya hehehhe busy menyental habuk n sawang2 pastu dgn garden yg bersemak lg... huhuhu mmg letih tp disebabkn keuzuran dpt laa aku mngerjakn apa2 yg patut so next week start pasif balik huhuu almaklum je laa bila pose kalau dok berjemur lelama dibwh terik matahari mau melepekkk keletihan nnt xpsl2 xberasap lee dapur nnt huhuhuu.... ok entri kali nih nk story pasai buku ROSE hehehhe actually dh lama dok cari buku pasal pananaman n penjagaan rose dgn cara yg betul tp bukan senang nk cari buku sebegitu kat negara kita nih... sbb iklim kita xmembolehkn rose idup subur kalau tidak dgn kena dgn caranya.... bila g kedai buku asik pasal bonsai n okid ja yg ada... psl rose xde pun huhuhu so alternatif lain kena laa paksakn diri baca buku o/sea huhuhu alamat tersengguk2 lee ku menbacanya ekekke (almaklum laa kita xteror english) maybe sbb kegigihan ku mencari n terus mencariii akhirnya aku dpt juga buku ni kat kinokuniya actually 1st time aku dgr psl bookstore nih tu pn sbb aku masuk klcc punya web n search dr sana tu yg tau nama kedai nih... so last week dpt juga le aku g jejakkn kaki kat kinokuniya book store tuh huwaaaaaaaaaaaa besar tauuu suke2 aku ni kalau masuk kedai buku mau berjam2 tu yg en abe malas nk layan ekekkeke....
ni laa bukunyaa hehhehe alhamdulillah hubby akhirnya nk juga belikn 2buku nih hehehe all about rose tu rm49.89/book n the organic rose garden rm72.20/book huhu heheh sukeee sgt2 dpt buku ni tauuu heheh tqvm hubby... ada lg1 buku yg aku beli kat pustaka mukmin kat jalan TAR... psl rose juga yg tu rm55.00/book next entri aku mskkn eh insyaallah...

No comments:

Post a Comment