Sunday, August 26, 2012

benang dan jarum

assalamualaikum semua!!!! selamat menyambut aidilfitri semoga aidilfitri tahun ini lebih bermakna kpd anda semua... hai2 slps 1bln berpuasa akhirnya muncul jua aidilfitri tanda kemenangan kita berpuasa selama 1bln heheh kpd yg xpuasa cukup tuh sila2 laa ganti cepat2 yer ahakss mcm lee aku ni dh ganti huwaahahahah....

ok entry kali ni nk citer pasai benang n jarum no rose2 hehhe hahah actually byk hobi aku nih kalau aku ckp aku byk kemahiran nnt org kata aku prasan lak ahakss so setakat ni syukur alhamdulillah Allah kurniakn aku byk kemahiran n kebolehan alhamdulillah.... sgt2 aku hargai n bersyukur sgt2 sbb xsemua org dpt bakat n kebolehan pelbagai nih... tp pendek kata kalau kita minat n mau mencuba sesuatu xde yg mustahil insyaAllah kita bole...

ok raya tahun ni baju raya xsempat nk buat huhuhu lgpun bila dh xkeje nih mmg xde mood sgt nk berfesyen2 lg2 bila baju2 lama byk lg yg masih elok so kita guna laa apa yg ada... hurmmm tp tetap ada yg baru heheh apa ituuu jeng jeng jeng hahaha tudung chifon aku mmg sgt bekenan dgn patern n kain chifon nih lembut n sejuk di pakai kalau nk beli mmg mahaiii pastu aku xmo yg ada benda yg keras2 depan tuhhh hehehe memandang masa aku ke bandung last 2month aku dh rembat 2helai tudung chifon so cukup laa tu... tp bila dh pakai sedap pulak pastu cun lak tuh heheh tu yg rasa mcm  nk buat sndri lg pun nmpk mcm senang jer.... so akhirnya aku ke kedai kain n beli kain ela chifon utk buat tudung tuh hehehhe... hasilnyaa alhamdulillah w/pun aku xrsa berpuas ati tp menjadi juga laa heheh n bole di pakai... so esok2 nk try buat colour lain pulak lah.... insyaallah...



nie laa hasilnyaa :) w/pun xsecantik mcm yg ada kat pasaran tp sy tetap suke hehe nak kata tahap puas ati tu xde laa lg tp dh jd kira ok laa pasni leh buat sndri kan...


close-up sikit manik2 tuh heheh manik permata tu sy buh utk mukaa n yg manik pearl tuh bubuh kat ujung tudung sbb sy xde jahit tepi... actually tudung nih 100% handmade tau xde pakai mesin pun... (^_^)v

ni pulak tudung yg aku beli kat bandung hehhe cun kan ada rose2 tuh menarik perhatian actually aku ada juga buat rose2 tu kat tudung yg dh aku buat tp mcm pelik pulak so aku tanggalkn balik hehehh.... yg permata tu aku tambah sndri


ni lak baju lama dh 3-4thn lps heheh jarang pakai sbb batik sutera leceh nk gosok tgk tuh snap pic pun xgosok dulu ahaksss malas laa.... manik ni baru jer aku bubuh utk pakai raya ni huhuhu sian xde baju baru so baju lama kita touch-up sikit pun leh nmpk cantikkn... heheh save budget :) 




close-up sikit crumble tak jd aku nih hahahahha

No comments:

Post a Comment